سایز:

قیمت : 351,000 تومان


قیمت : 543,000 تومان


قیمت : 773,000 تومان


قیمت : 4,245,000 تومان

♨️ پودر جینسینگ قرمز

☰ 100% طبیعی
☰ 100% خالص
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ بسیار قوی
☰ بسیار اعلا و باکیفیت

☎️ جهت مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : انواع ادویه جات پودری

اشتراک گذاری:

پودر جینسینگ قرمز

پودر جینسینگ قرمز آسیاب شده‌ی جینسینگ قرمزه. گیاه جنسینگ یک گیاه خیلی پر خاصیته که بیشتر به عنوان مکمل مصرف میشه. از اونجایی که آسیاب جنسینگ به دلیل سفت بودنش سخته؛ ما در مجموعه گوهر طعم خودمون براتون آسیاب کردیم که 100% خالص و طبیعیه پس هیچ گونه نگرانی نداشته باشین.

 انواع جینسینگ

 2 نوع داره: جینسینگ آمریکایی و جینسینگ کره‌ای یا چینی؛ که هر کدوم از اینها هم سفید داره هم قرمز. یک نوع جنسینگ هندی هم هست که در واقع جنسینگ نیست و از نظر ظاهر و برخی خواص شباهت داره. جینسینگ آمریکایی بیشتر خاصیت آرامبخش داره اما کره‌ای پر خاصیت‌تره و برای لاغر شدن و بسیاری از مشکلات جنسی مصرف میشه. جینسینگ گوهر طعم از نوع جینسینگ کره‌ایه. اما تفاوت جینسینگ سفید و جینسینگ قرمز چیه؟

تفاوت جینسینگ سفید با جینسینگ قرمز

جینسینگ سفید 2 تا 3 سال زودتر از جینسینگ قرمز برداشت میشه و بعدش خشک میکنن. اما جینسینگ قرمز علاوه بر اینکه دیرتر برداشت میشه اول بخارپز میشه و بعدش خشک میشه و به اصطلاح جینسینگ قرمز فرآوری شده است. تفاوت جینسینگ سفید و قرمز هم اینه که هضم جینسینگ قرمز راحت تره از سفید.

برای خرید جینسینگ سفید و کسب اطلاعات اینجا کلیک کنید.

طریقه استفاده جینسینگ

بیشتر به صورت دمنوش تک یا همراه دیگر دمنوش‌ها مصرف میشه. روی سالاد و غذا هم میشه ریخت. اگر به صورت دمنوش تک میخورین حتما با عسل یا نبات شیرینش کنین.

خواص جینسینگ قرمز

تقویت حافظه، درمان اختلالات نعوظ، کاهش وزن، افزایش قوای جنسی، افزایش قد و ...

طبع: بسیار گرم و خشک

برای خریدی با اطمینان؛ گوهر طعم و مزه بهترین گزینه است. این مجموعه ارائه دهنده پودر جینسینگ قرمز 100% خالص با بالاترین سطح کیفی می‌باشد.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید