سایز:

قیمت : 85,540 تومان


قیمت : 129,675 تومان


قیمت : 178,542 تومان


قیمت : 955,500 تومان

♨️ چاشنی سس تارتار

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی حدود ۳۰ قلم ادویه به کار رفته است از جمله فلفل قرمز، پاپریکا، پودر سیر، پودر خردل و... سبزیجاتی مثل جعفری و گشنیز.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع سس ها

اشتراک گذاری:

چاشنی سس تارتار

سس تارتار یک سس بسیار خوشمزه و محبوب فرانسوی است. ترکیب این سس با میگو سوخاری و جوجه چینی بسیار جذاب است.
گوهر طعم و مزه در راستای راحتی مشتریان چاشنی مخصوص سس تارتار را ارائه داده است که دیگر نیازی نباشد چندین ادویه را مخلوط کنید و باز هم به طعم دلخواه نرسید. در این چاشنی حدود ۳۰ قلم ادویه به کار رفته است از جمله فلفل قرمز، پاپریکا، پودر سیر، پودر خردل و... سبزیجاتی مثل جعفری و گشنیز.

 چاشنی سس تارتار ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد و فاقد هرگونه اسانس و افزودنی شیمیایی می‌باشد و به صورت انحصاری گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه های مورد نیاز حتی نمک به کار رفته است لذا پیش از افزودن نمک حتما آن را بچشید.

روش مصرف ادویه سس تارتار

آسان ترین روش استفاده از این محصول این است که به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر از چاشنی سس تارتار به سس مایونز ساده بیافزائید. اما اگر اهل فن هستید می‌توانید پایه‌ی سس را هم خودتان درست کنید و بجای به کار بردن ادویه جات مختلف از این چاشنی استفاده کنید.
باتوجه به اینکه در این سس از خیارشور هم استفاده می‌شود می‌توانید سس مایونز را با خیارشور ترکیب کنید و دیگر نیازی به افزودن سبزیجات و ادویه جات دیگر ندارید و کافی است مقداری از چاشنی سس تارتار را اضافه نمایید. البته اگر از خیارشور نخواهید استفاده کنید بازهم سس شما به دلیل استفاده از این چاشنی کامل؛ طعم جذاب سس تارتار را دارا خواهید بود.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید