سایز:

قیمت : 85,540 تومان


قیمت : 129,675 تومان


قیمت : 178,542 تومان


قیمت : 955,500 تومان

♨️ چاشنی فلافل نرمال

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی نزدیک به 30 قلم از ادویه‌جات گرم و مقوی نظیر فلفل سیاه، پودر سیر، زردچوبه، پودر پیاز و ... به کار رفته است

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع ناگت و فلافل

اشتراک گذاری:

چاشنی فلافل نرمال

چاشنی فلافل نرمال طعم یک فلافل کاملا اصیل را به فلافل شما می‌دهد. ابتدا باید دانست فلافل یک غذای اصالتا لبنانی می باشد که البته در میان ما ایرانیان این غذا با نام فلافل آبادانی مشهور می‌باشد. فلافل بر پایه‌ی نخود می‌باشد و برای اینکه طعمی دلنشین داشته باشد باید از چاشنی و ادویه‌های مناسب استفاده کرد.

گوهر طعم و مزه با ارائه چاشنی فلافل نرمال کار شما را در پخت این غذای خوشمزه بسیار راحت کرده است. در این چاشنی نزدیک به 30 قلم از ادویه‌جات گرم و مقوی نظیر فلفل سیاه، پودر سیر، زردچوبه، پودر پیاز و ... به کار رفته است. مواد اولیه این چاشنی از بالاترین سطح کیفی برخوردار می‌باشد. 

چاشنی فلافل نرمال 100% طبیعی بوده و مانند دیگر محصولات گوهر طعم و مزه به صورت انحصاری خود مجموعه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه‌های مورد نیاز به‌کار رفته است لذا نیاز به افزودن هیچ ادویه دیگری حتی نمک ندارید و در صورتی که می‌خواهید نمک بیشتری اضافه کنید حتما آن را بچشید.

طریقه مصرف ادویه فلافل

فقط کافی است هنگام تهیه‌ی مایه فلافل بجای افزودن چندین ادویه؛ به مقداری که دوست دارید فلافل شما طعم‌دار شود از این چاشنی بیافزائید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید