سایز:

قیمت : 335,000 تومان


قیمت : 519,000 تومان


قیمت : 737,000 تومان


قیمت : 4,045,000 تومان

♨️ پودر جینسینگ سفید

☰ 100% طبیعی
☰ 100% خالص
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ جینسینگ کره ای
☰ بسیار اعلا و باکیفیت

☎️ جهت مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : انواع ادویه جات پودری

اشتراک گذاری:

پودر جینسینگ سفید

پودر جینسینگ سفید از خشک شده و آسیاب شده‌ی گیاه جینسینگ به دست میاد. جینسینگ بیشتر به عنوان مکمل مصرف میشه. چون آسیاب جینسینگ کار سختیه ما در مجموعه گوهر طعم اعلاترین نوع جینسینگ رو براتون آسیاب کردیم که 100% طبیعی و خالصه.

انواع جینسینگ

جنسینگ هندی که اصلا جنسینگ نیست و فقط از نظر ظاهر و برخی خواص باهاش شباهت داره. 2 نوع دیگه هست که در آمریکا و چین یا کره رشد میکنه که جینسینگ کره‌ای خواص بیشتر از آمریکایی داره و میشه گفت نوع آمریکایی بیشتر برای آرامبخش بودنش مصرف میشه اما کره‌ای هم مرغوب‌تره هم خواص جنسی و لاغری بیشتری داره. جینسینگ سفید گوهر طعم از نوع جینسینگ کره‌ای هستش.

تفاوت جینسینگ سفید و قرمز

جینسینگ سفید 2 تا 3 سال زودتر از جینسینگ قرمز برداشت میشه و بعدش خشک میکنن. اما جینسینگ قرمز علاوه بر اینکه دیرتر برداشت میشه اول بخارپز میشه و بعدش خشک میشه و به اصطلاح جینسینگ قرمز فرآوری شده است.جینسینگ سفید بخاطر فرآوری نشدنش خواهان بیشتری داره با اینکه خواصشون تقریبا مشابهه.

برای خرید جینسینگ قرمز و کسب اطلاعات اینجا کلیک کنید.

طریقه استفاده جینسینگ

بیشتر به صورت دمنوش تک یا همراه دیگر دمنوش‌ها مصرف میشه. روی سالاد و غذا هم میشه ریخت. اگر به صورت دمنوش تک میخورین حتما با عسل یا نبات شیرینش کنین.

خواص جینسینگ سفید

مناسب برای پوست و مو، تقویت بدن، تقویت قوای جنسی، درمان سر درد، افزایش باروری، کاهش قند خون، بهبود حافظه و ...

طبع: بسیار گرم و خشک

برای خریدی با اطمینان؛ گوهر طعم و مزه بهترین گزینه است. این مجموعه ارائه دهنده پودر جینسینگ سفید 100% خالص با بالاترین سطح کیفی می‌باشد.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید