سایز:

قیمت : 158,860 تومان


قیمت : 240,825 تومان


قیمت : 331,578 تومان


قیمت : 1,774,500 تومان

♨️ چاشنی همبرگر دودی

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ چاشنی همبرگر دودی عطر و طعمی دلنشین که طعم و عطر دود غلبه دارد به برگر می‌دهد این چاشنی از حدود ۴۰ قلم از ادویه‌جات مرغوب و باکیفیت تولید شده و ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع غذاهای فست فودی

اشتراک گذاری:

چاشنی همبرگر دودی

عطر و طعم دود و باربیکیو یکی از طعم‌های دوست داشتنی است که علاقه مندان خاص خودش را دارد. اگر شما هم دوست دارید برگری با عطر و طعم دود داشته باشید این چاشنی مخصوص شما است. برگر یا همبرگر یک غذای محبوب در سراسر جهان است و از غذاهایی می‌باشد بیشتر سنین مخصوصا جوانان بسیار خواهان آن هستند. همبرگر انواع مختلفی دارد و با سس‌های مختلف و مواد مختلفی طبخ می‌شود. چون ماده اصلی در همبرگر گوشت چرخ‌کرده است مهم‌ترین بخش در پخت این غذا این است که بتوان گوشت چرخ‌کرده را به خوبی طعم‌دار کرد تا  طعم و بوی نامطبوع نداشته باشد و عطر و طعمی دلنشین بگیرد.

مجموعه گوهر طعم و مزه با ارائه ۵ طعم چاشنی همبرگر متنوع‌ترین طعم‌دهنده‌های برگر را به ارمغان آورده است. چاشنی همبرگر  دودی عطر و طعمی دلنشین که طعم و عطر دود غلبه دارد به برگر می‌دهد این چاشنی از حدود ۴۰ قلم از ادویه‌جات مرغوب و باکیفیت تولید شده و ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد. در این چاشنی ادویه‌جاتی نظیر: فلفل سیاه، پودر خردل، پودر سیر، ریحان و ... به‌کار برده شده است.

چاشنی برگر دودی به صورت انحصاری توسط مجموعه گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. لازم به ذکر است این چاشنی کامل می‌باشد لذا نیاز به اضافه کردن هیچ ادویه دیگری حتی نمک نداريد.

طریقه مصرف ادویه همبرگر دودی

حین پخت مواد گوشتی همبرگر از چاشنی به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر بیافزائید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید