سایز:

قیمت : 73,320 تومان


قیمت : 111,150 تومان


قیمت : 153,036 تومان


قیمت : 819,000 تومان

♨️ چاشنی و طعم‌دهنده کچاپ ساده

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ موارد کاربرد: انواع چیپس، پاپ‌کرن، اسنک، کرانچی، سیب‌زمینی سرخ کرده، سس‌ها، انواع خوراک و هر غذایی که دوست دارید عطر و طعم کچاپ داشته باشد.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : طعم دهنده های چیپس و پاپ کرن

اشتراک گذاری:

چاشنی و طعم‌دهنده کچاپ ساده

اگر به دنبال یک چاشنی ساده هستید که اکثر سلیقه‌ها آن‌را دوست داشته باشند پیشنهاد ما چاشنی کچاپ است. این طعم‌دهنده طعمی نزدیک به همان سس‌های کچاپ دارد با این تفاوت که به دلیل خالص بودن و نداشتن موادی مثل روغن دیگر چاق‌کننده نیست و برای سلامتی هم ضرری ندارد. این چاشنی قرمز رنگ است و به همین دلیل در زیبایی غذای شما هم تاثیر دارد.

گوهر طعم و مزه با تولید و فرموله‌ی انحصاری این طعم‌دهنده کچاپ کامل ترین طعم‌دهنده کچاپ را ارائه داده است. عنصر اصلی این محصول گوجه فرنگی می‌باشد اما ادویه‌جاتی نظیر نمک، پودر ریحان، فلفل سیاه و ... در آن برای دلنشین‌تر شدن طعمش به‌کار برده شده است. این چاشنی ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد و فاقد هرگونه اسانس و افزودنی شیمیایی می‌باشد. این‌ طعم‌دهنده به صورت اختصاصی گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. به دلیل اینکه این چاشنی حاوی نمک است قبل از اضافه کردن نمک اضافی حتما آن را بچشید.

موارد کاربرد: انواع چیپس، پاپ‌کرن، اسنک، کرانچی، سیب‌زمینی سرخ کرده، سس‌ها، انواع خوراک و هر غذایی که دوست دارید عطر و طعم کچاپ داشته باشد.

طریقه مصرف ادویه کچاپ

بهترین روش مصرف این است که بعد از طبخ غذا بر روی آن بپاشید اما حین پخت هم می‌توان اضافه نمود.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید