سایز:

قیمت : 109,980 تومان


قیمت : 166,725 تومان


قیمت : 230,100 تومان


قیمت : 1,228,500 تومان

♨️ چاشنی کالباس دودی

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ طعم‌دهنده برای سوسیس و کالباس است که همزمان طعم جذاب این فرآورده ها را با عطر و طعم باربیکیو فراهم کرده است

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع غذاهای فست فودی

اشتراک گذاری:

چاشنی کالباس دودی

سوسیس و کالباس از پرطرفدارترین غذاهای سراسر جهان هستند. این غذاهای محبوب انواع مختلفی هم دارند. پایه اصلی این ترکیبات گوشت می‌باشد. مهم‌ترین طعم‌دهنده ی این غذاهای محبوب چاشنی‌های به‌کار رفته در آن هستند. ما هم برای کارخانجات سوسیس کالباس و هم برای تولیدکنندگان خانگی این محصول و هم برای آنانی که دوست دارند غذایشان صرفا عطر و طعم سوسیس و کالباس داشته باشد پیشنهاد ویژه ای داریم. اگر عاشق طعم های دودی هستید با ما همراه باشید.

مجموعه ی ما ۵ نوع طعم چاشنی سوسیس و کالباس ارائه داده است. چاشنی کالباس دودی، یک طعم‌دهنده برای سوسیس و کالباس است که همزمان طعم جذاب این فرآورده ها را با عطر و طعم باربیکیو فراهم کرده است. در این چاشنی بیش از ۳۵ قلم از ادویه جات بسیار باکیفیت و مرغوب از قبیل پور سیر، فلفل‌سیاه، دارچین، پودر خردل و ... استفاده شده است.

این چاشنی ۱۰۰٪ طبیعی بوده و فاقد هرگونه افزودنی شیمیایی و اسانس می‌باشد. چاشنی کالباس دودی به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه های مورد نیاز حتی نمک به کار رفته است لذا پیش از افزودن نمک حتما آن را بچشید.

طریقه مصرف ادویه کالباس دودی

می‌توان هنگام پخت و ترکیب کالباس یا سوسیس چاشنی را به مواد بیفزایید همچنین می‌توان در غذایی که دوست دارید ( مثل سالاد الویه، سالاد ماکارونی و ...) از این چاشنی استفاده نمایید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید