سایز:

قیمت : 85,540 تومان


قیمت : 129,675 تومان


قیمت : 178,542 تومان


قیمت : 955,500 تومان

♨️ چاشنی فلافل سبزیجات

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی نزدیک به 30 قلم از ادویه‌جات گرم و مقوی نظیر فلفل سیاه، پودر سیر، زردچوبه، پودر پیاز و ... به کار رفته است

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع ناگت و فلافل

اشتراک گذاری:

چاشنی فلافل سبزیجات

فلافل با طعم سبزیجات واقعا ترکیب خوشمزه‌ای می‌شود. ابتدا باید دانست فلافل یک غذای اصالتا لبنانی می باشد که در میان ما ایرانیان این غذا با نام فلافل آبادانی مشهور می‌باشد. از آنجایی که فلافل بر پایه نخود می‌باشد تنها راه داشتن یک فلافل خوشمزه استفاده از چاشنی‌ و ادویه‌های مناسب می‌باشد.

گوهر طعم و مزه با رائه چاشنی فلافل سبزیجات طعمی منحصر به فرد و دلنشین را برای شما پدیدآورده است. در این چاشنی از سبزیجات معطر و ادویه‌جاتی نظیر فلفل سیاه، پودر سیر‌، پودر ریحان خشک، پودر جعفری خشک و ... استفاده شده است. سبزیجات به‌کار رفته بسیار معطر و بسیار باکیفیت هستند. ادویه‌ها هم از مرغوب‌ترین نوع ادویه‌جات می‌باشند.

چاشنی فلافل سبزیجات 100% طبیعی است و به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه‌های مورد نیاز به‌کار رفته است لذا نیاز به افزودن هیچ ادویه دیگری حتی نمک ندارید و در صورتی که می‌خواهید نمک بیشتری اضافه کنید حتما آن را بچشید.

طریقه مصرف ادویه فلافل سبزیجات

فقط کافی است هنگام تهیه‌ی مایه فلافل بجای افزودن چندین ادویه؛ به مقداری که دوست دارید فلافل شما طعم‌دار شود از این چاشنی بیافزائید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید