سایز:

قیمت : 158,860 تومان


قیمت : 240,825 تومان


قیمت : 331,578 تومان


قیمت : 1,774,500 تومان

♨️ چاشنی سس ساندویچ(اسپشیال)

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی ۳۵ قلم از ادویه‌جات مرغوب و طبیعی مثل پودر خردل، پودر پیاز، فلفل‌سیاه، پودر قارچ و ... به کار رفته است.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع سس ها

اشتراک گذاری:

چاشنی سس ساندویچ (اسپشیال)

ساندویچ ها غذاهایی که هستند در سراسر جهان با مواد مختلفی طبخ می شوند؛ اما وجه مشترک همه ی آنها سس های خوشمزه ای است که در ساندویچ به کار می‌رود. می‌توان گفت سس در ساندویچ بزرگ ترین نقش‌ را در خوشمزگی این ترکیب جذاب را دارد.
گوهر طعم و مزه برای در راستای رفاه حال مشتریان یک چاشنی مخصوص سس ساندویچ ارائه داده است که هم به راحتی قابل استفاده است و هم طعمی بی نظیر به غذای شما می‌دهد. اینکه به این چاشنی، چاشنی اسپشیال هم می‌گوییم به دلیل این است که این چاشنی واقعا مخصوص است و طعم خاصی به غذا می‌دهد. در این چاشنی ۳۵ قلم از ادویه‌جات مرغوب و طبیعی مثل پودر خردل، پودر پیاز، فلفل‌سیاه، پودر قارچ و ... به کار رفته است.

چاشنی سس ساندویچ ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد و فاقد هرگونه اسانس و افزودنی شیمیایی می‌باشد و به صورت انحصاری گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه های مورد نیاز حتی نمک به کار رفته است لذا پیش از افزودن نمک حتما آن را بچشید.

روش مصرف ادویه مخصوص سس ساندویچ

آسان ترین روش استفاده از این محصول این است که به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر از چاشنی سس ساندویچ(اسپشیال) به سس مایونز ساده بیافزائید. اما اگر اهل فن هستید می‌توانید پایه‌ی سس را هم خودتان درست کنید و بجای به کار بردن ادویه جات مختلف از این چاشنی استفاده کنید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید