سایز:

قیمت : 105,092 تومان


قیمت : 159,315 تومان


قیمت : 219,700 تومان


قیمت : 1,173,900 تومان

♨️ چاشنی گراماسالا

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی نزدیک به 35 قلم ادویه و سبزیجات معطر نظیر پونه، پودر ریحان، پودر گوجه و ... استفاده شده است.
☰ موارد مصرف: انواع املت، سس‌های گوشتی مثل ماکارونی و لازانیا، استانبولی، دمپختک و هر غذایی که گوجه یا فرآورده‌های آن در آن غذا به‌کار رفته است و یا هر غذایی که دوست دارید عطر و طعم ترکیب گوجه و سبزیجات معطر داشته باشد.


☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی های هندی

اشتراک گذاری:

چاشنی ماسالا گوجه

در فرهنگ لغت هندی ماسالا به معنای مخلوط ادویه است. چاشنی ماسالاگوجه یکی از انواع ماسالاهای هندی است. گوهر طعم و مزه ارائه‌دهنده خوش‌طعم‌ترین چاشنی ماسالا گوجه می‌باشد. در این چاشنی نزدیک به 35 قلم ادویه و سبزیجات معطر نظیر پونه، پودر ریحان، پودر گوجه و ... استفاده شده است. تمامی مواد اولیه‌ی به‌کار رفته شده از بالاترین کیفیت برخوردار می‌باشند.

این چاشنی با رنگ قرمز جذابی که دارد هم رنگ غذا را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به غذای شما می‌دهد. از این چاشنی در هر غذایی که حاوی گوجه یا فرآورده‌های آن است می‌توان استفاده کرد. چاشنی ماسالاگوجه 100% طبیعی بوده و به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه‌های مورد نیاز به‌کار رفته است لذا نیاز به افزودن هیچ ادویه دیگری حتی نمک ندارید و در صورتی که می‌خواهید نمک بیشتری اضافه کنید حتما آن را بچشید.

موارد مصرف: انواع املت، سس‌های گوشتی مثل ماکارونی و لازانیا، استانبولی، دمپختک و هر غذایی که گوجه یا فرآورده‌های آن در آن غذا به‌کار رفته است و یا هر غذایی که دوست دارید عطر و طعم ترکیب گوجه و سبزیجات معطر داشته باشد.

طریقه مصرف ادویه ماسالا گوجه

طرز استفاده از این محصول بستگی به غذایی که استفاده می‌کنید دارد. از این چاشنی هم می‌توان هنگام پخت به غذا افزود و هم می‌توان بعد از پخت بر روی غذا پاشید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید