سایز:

قیمت : 85,540 تومان


قیمت : 129,675 تومان


قیمت : 178,542 تومان


قیمت : 955,500 تومان

♨️ چاشنی ماهی و میگو

☰ 100% طبیعی
☰ دارای بیش از 45 قلم ادویه
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ از بین بردن کامل بو و طعم بد غذاهای دریایی

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع غذاهای ایرانی و سنتی

اشتراک گذاری:

چاشنی ماهی و میگو

غذاهای دریایی طرفداران زیادی دارند اما متاسفانه به دلیل بو و طعم نامطبوعی که دارند خیلی‌ها از خوردن آنها اجتناب می‌کنند.
یکی از دلایل اجتناب از خوردن این غذا سردی آنها می‌باشد که مجموعه ما هر دو مشکل را کاملا حل کرده است. شاخص‌ترین غذاهای دریایی انواع ماهی و میگو هستند. اگر ماهی و میگو و هرنوع غذای دریایی به خوبی طعم‌دار بشوند نه تنها از مزه‌ی بد از بین می‌رود بلکه عطر و طعم بی‌نظیری هم می‌گیرد.

ما در مجموعه گوهر طعم و مزه چاشنی ماهی و میگویی ارائه داده‌ایم که به خوبی طعم بد غذاهای دریایی را ازبین می‌برد و عطر و طعم لذیذی به غذای شما می‌دهد. در این چاشنی نزدیک به ۴۵ قلم ادویه از قبیل: رزماری، پودر سیر، پودر پیاز، پودر گشنیز، فلفل و ... که همگی بسیار باکیفیت و مرغوب هستند.

جهت رفاه و حفظ سلامتی شما عزیزان ادویه‌های به‌کار رفته در این چاشنی‌ها از طبع گرم برخوردار هستند تا سردی غذاهای دریایی را ازبین ببرد و طعم آنها را معتدل سازد. لازم به ذکر است این چاشنی هم مانند دیگر محصولات ما به صورت تخصصی و انحصاری فرموله شده و ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد. با استفاده از این چاشنی حتی اگر ماهی یا میگو را کبابی کنید یا بخار پز یا به صورت خوراک استفاده کنید هیچ گونه بو و طعم نامطبوعی نخواهد داشت و بسیاز خوشمزه و لذیذ می‌شود.

طریقه مصرف ادویه ماهی و میگو

با اسپری کردن مقدار اندکی روغن تمام قسمت های غذای دریایی خود را (ماهی یا میگو یا...) کاور کنید و با چاشنی روی آن را بپوشانید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید