سایز:

قیمت : 97,760 تومان


قیمت : 148,200 تومان


قیمت : 204,100 تومان


قیمت : 1,092,000 تومان

♨️ چاشنی همبرگر سبزیجات

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ این چاشنی از حدود ۴۰ قلم از ادویه‌جات مرغوب و باکیفیت تولید شده و ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع غذاهای فست فودی

اشتراک گذاری:

چاشنی همبرگر سبزیجات

عطر و طعم سبزیجات عاشقان مخصوص به خودش را دارد.‌اگر دوست دارید برگری با عطر و طعم سبزیجات داشته باشید این چاشنی مخصوص شما است. برگر یا همبرگر یک غذای محبوب در سراسر جهان است و از غذاهایی می‌باشد بیشتر سنین مخصوصا جوانان بسیار خواهان آن هستند. همبرگر انواع مختلفی دارد و با سس‌های مختلف و مواد مختلفی طبخ می‌شود. چون ماده اصلی در همبرگر گوشت چرخ‌کرده است مهم‌ترین بخش در پخت این غذا این است که بتوان گوشت چرخ‌کرده را به خوبی طعم‌دار کرد تا  طعم و بوی نامطبوع نداشته باشد و عطر و طعمی دلنشین بگیرد.

مجموعه گوهر طعم و مزه با ارائه ۵ طعم چاشنی همبرگر متنوع‌ترین طعم‌دهنده‌های برگر را به ارمغان آورده است. چاشنی همبرگر سبزیجات گوهر طعم و مزه با تخصص خاصی به صورت انحصاری فرموله و ارائه گردیده است که هم عطر و طعم سبزیجات را داراست و هم طعمی خوش را به برگر می‌دهد علاوه بر دیگه ذره ای طعم تلخ سبزیجات را حس نمی‌کنید.

این چاشنی از حدود ۴۰ قلم از ادویه‌جات مرغوب و باکیفیت تولید شده و ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد. در این چاشنی ادویه‌جاتی نظیر: پاپریکا، ریحان، سبزیجات معطر‌، پودر خردل و ... به‌کار برده شده است. لازم به ذکر است این چاشنی کامل می‌باشد لذا نیاز به اضافه کردن هیچ ادویه دیگری حتی نمک نداريد.

طریقه مصرف ادویه مخصوص همبرگر

حین پخت مواد گوشتی همبرگر از چاشنی به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر بیافزائید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید