سایز:

قیمت : 97,760 تومان


قیمت : 148,200 تومان


قیمت : 204,100 تومان


قیمت : 1,092,000 تومان

♨️ چاشنی کالباس نرمال

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی حدود ۳۵ قلم از ادویه جات بسیار مرغوب از جمله پودر خردل، پودر پیاز، فلفل سیاه ، پودر گشنیز و ... استفاده شده است.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع غذاهای فست فودی

اشتراک گذاری:

چاشنی کالباس نرمال

سوسیس و کالباس از پرطرفدارترین غذاهای سراسر جهان هستند. این غذاهای محبوب انواع مختلفی هم دارند. پایه اصلی این ترکیبات گوشت می‌باشد. مهم‌ترین طعم‌دهنده ی این غذاهای محبوب چاشنی‌های به‌کار رفته در آن هستند. ما هم برای کارخانجات سوسیس کالباس و هم برای تولیدکنندگان خانگی این محصول و هم برای آنانی که دوست دارند غذایشان صرفا عطر و طعم سوسیس و کالباس داشته باشد پیشنهاد ویژه ای داریم.

مجموعه گوهر طعم و مزه ۵ نوع طعم چاشنی سوسیس و کالباس ارائه داده است چاشنی کالباس نرمال مجموعه گوهر طعم و مزه مخصوص کسانی است که خواستار طعم سوسیس و کالباس های نرمال و عادی هستند. در این چاشنی حدود ۳۵ قلم از ادویه جات بسیار مرغوب از جمله پودر خردل، پودر پیاز، فلفل سیاه ، پودر گشنیز و ... استفاده شده است.

این چاشنی ۱۰۰٪ طبیعی بوده و فاقد هرگونه افزودنی شیمیایی و اسانس می‌باشد. چاشنی کالباس نرمال به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه های مورد نیاز حتی نمک به کار رفته است لذا پیش از افزودن نمک حتما آن را بچشید.

طریقه مصرف ادویه مخصوص کالباس

می‌توان هنگام پخت و ترکیب کالباس یا سوسیس چاشنی را به مواد بیفزایید همچنین می‌توان در غذایی که دوست دارید ( مثل سالاد الویه، سالاد ماکارونی و ...) از این چاشنی استفاده نمایید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید