سایز:

قیمت : 90,428 تومان


قیمت : 137,085 تومان


قیمت : 188,734 تومان


قیمت : 1,010,100 تومان

♨️ چاشنی سس مکزیکی

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی حدود ۳۰ قلم ادویه از قبیل پودر سیر، پودر پیاز، چیلی، پونه و ... به کار رفته است که همگی بسیار باکیفیت و مرغوب هستند.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع سس ها

اشتراک گذاری:

چاشنی سس مکزیکی

سس مکزیکی همانطور که از اسمش پیداست یک سس‌ از کشور مکزیک است با همان عطر و طعم غذاهای مکزیکی. اگر دوستدار تندی هستید این سس برای شما مناسب است چون طعمش کمی به تندی می‌زند. ترکیب این سس در کنار اسنک‌ها خیلی جذاب می‌شود. گوهر طعم و مزه در راستای خدمات‌دهی بیشتر به مشتریانش یک چاشنی مخصوص سس مکزیکی ارائه داده است. با استفاده از این چاشنی طعم سس شما بسیار کامل می‌شود و به راحتی به نتیجه مورد نظر می‌رسید. در این چاشنی حدود ۳۰ قلم ادویه از قبیل پودر سیر، پودر پیاز، چیلی، پونه و ... به کار رفته است که همگی بسیار باکیفیت و مرغوب هستند.

چاشنی سس مکزیکی ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد و فاقد هرگونه اسانس و افزودنی شیمیایی می‌باشد و به صورت انحصاری گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه های مورد نیاز حتی نمک به کار رفته است لذا پیش از افزودن نمک حتما آن را بچشید.

روش مصرف ادویه سس مکزیکی

آسان ترین روش استفاده از این محصول این است که به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر از چاشنی سس مکزیکی به سس مایونز ساده بیافزائید. اما اگر اهل فن هستید می‌توانید پایه‌ی سس را هم خودتان درست کنید و بجای به کار بردن ادویه جات مختلف از این چاشنی استفاده کنید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید