سایز:

قیمت : 146,640 تومان


قیمت : 222,300 تومان


قیمت : 306,072 تومان


قیمت : 1,638,000 تومان

♨️ ماسالاتی بدون شکر

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این ترکیب نزدیک به 40 قلم ادویه‌جات تازه و مرغوب مثل زنجبیل، جنسینگ، میخک و ... استفاده شده است.



☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع نوشیدنی

اشتراک گذاری:

ماسالاتی بدون شکر

ماسالاتی به معنای چای ادویه است. این چای اصالتا هندی است و ترکیبی از چندین نوع ادویه گرم و مقوی، چای و شیر است. ماسالاتی بدون شکر گوهر طعم ومزه مناسب افرادی است که یا رژیم دارند و یا به علت مشکلاتی مثل دیابت از خوردن شکر منع شده‌اند. در این ترکیب نزدیک به 40 قلم ادویه‌جات تازه و مرغوب مثل زنجبیل، جنسینگ، میخک و ... استفاده شده است. در ماسالاتی بدون شکر؛ از شیر کم چرب استفاده شده؛ که این امر این ماسالاتی را کاملا رژیمی می کند.

ماسالاتی بسیار مقوی می‌باشد چراکه ادویه‌های به کار برده شده از طبع گرمی برخوردار هستند و بسیار هم مقوی هستند پس ماسالاتی خواص همه آنها را دارا می‌باشد. ماسالاتی بدون شکر 100% طبیعی بوده و به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است.

طریقه مصرف ماسالاتی بدون شکر

1 الی 2 قاشق غذاخوری (با توجه به ذائقه خود) از ماسالاتی را در یک فنجان آبجوش یا شیر گرم مخلوط نمایید و پس از چند دقیقه میل کنید. به دلیل اینکه ماسالاتی گوهر طعم و مزه کاملا طبیعی است ممکن است بعد از آماده‌سازی مقدار بسیار کمی از ادویه‌ها ته‌نشین شود که در صورت تمایل می‌توانید آن را صاف کنید. گوهر طعم و مزه اولین تولید کننده چای ماسالا در طعم‌های مختلف است.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید