سایز:

قیمت : 127,088 تومان


قیمت : 192,660 تومان


قیمت : 265,252 تومان


قیمت : 1,419,600 تومان

♨️ چاشنی نودل مرغ

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی بیش از 30 قلم از ادویه‌جات تازه و مرغوب مثل پودر خردل، پودر سیر، پاپریکا و ... استفاده شده است.


☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع غذاهای ایتالیایی

اشتراک گذاری:

چاشنی نودل مرغ

نودل یک غذای سریع، آسان و به‌صرفه می‌باشد. چاشنی نودل مرغ گوهر طعم و مزه طعمی به نودل شما می‌دهد که احساس می‌کنید در نودل خود از گوشت مرغ استفاده کرده‌اید. در این چاشنی بیش از 30 قلم از ادویه‌جات تازه و مرغوب مثل پودر خردل، پودر سیر، پاپریکا و ... استفاده شده است. اگر در نودل خود از مرغ استفاده نمی‌کنید و می‌خواهید نودل شما طعم مرغ داشته باشد پیشنهاد می‌شود حتما از این چاشنی استفاده نمایید.

نودل به صورت رشته‌های سفید یا زرد می‌باشد که کاملا بی‌طعم است اما می‌توانید با استفاده از چاشنی‌های نودل گوهر طعم و مزه، آن را به یک غذای بسیار خوشمزه و مقوی تبدیل کنید؛ چراکه این چاشنی‌ها نه تنها عطر و طعم بی‌نظیری به نودل شما می‌دهد، بلکه به دلیل به‌کار بردن ادویه‌ها و سبزیجات مقوی و مرغوب، نودل را تبدیل به یک غذای مقوی هم می‌کند.

چاشنی نودل مرغ 100% طبیعی بوده و به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه‌های مورد نیاز به‌کار رفته است لذا نیاز به افزودن هیچ ادویه دیگری حتی نمک ندارید و در صورتی که می‌خواهید نمک بیشتری اضافه کنید حتما آن را بچشید.

طریقه مصرف چاشنی نودل مرغ

هنگام تهیه نودل، از چاشنی نودل به اندازه‌ای که دوست دارید غذای شما طعم‌دار شود اضافه نمایید. گوهر طعم و مزه ارائه‌دهنده متنوع‌ترین چاشنی‌های نودل می‌باشد.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید