سایز:

قیمت : 127,088 تومان


قیمت : 192,660 تومان


قیمت : 265,252 تومان


قیمت : 1,419,600 تومان

♨️چاشنی استیک مونترال

☰ 100% طبیعی
☰ طعم خاص استیک های مونترال
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ فرمول تخصصی
☰ تهیه شده از 25 قلم ادویه‌جات و سبزیجات معطر

☎️ جهت سفارش در حجم بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع غذاهای فست فودی

اشتراک گذاری:

ادویه استیک مونترال

استیک های مونترال یا استیک های کانادایی بسیار معروف و محبوب هستند. ادویه استیک مونترال یکی از رایج ترین ادویه‌های استیک است که اصالتا برای مونترال کانادا می‌باشد. اگر می‌خواهید طعم استیک‌های اصل مونترال را تجربه کنید؛ ادویه استیک مونترال گوهر طعم و مزه مخصوص شما است.

در چاشنی استیک مونترال 25 قلم ادویه‎جات و سبزیجات معطر نظیر پودر سیر، برگ بو، پودر پیاز، پاپریکا و ... به کار رفته است که همگی از بالاترین سطح کیفی برخوردار می‌باشند.

این چاشنی 100% طبیعی است و فرمولی منحصر به مجموعه گوهر طعم و مزه دارد. تمام ادویه‎‌جات مورد نیاز در این چاشنی به‌کار رفته است لذا قبل از افزودن نمک بیشتر حتما آن را بچشید.

تفاوت ادویه مونترال استیک با ادویه استیک نرمال

چندین نوع ادویه استیک در دنیا وجود دارد. ادویه استیک مونترال گوهر طعم و مزه دقیقا طعم استیک‌های مونترال را برای شما فراهم می‎کند. در این چاشنی عطر سیر و گشنیز و سبزیجات معطر غالب است اما در چاشنی استیک نرمال طعم خاصی غالب نیست و طعمی متفاوت با استیک مونترال دارد که پیشنهاد می‎کنیم هر دوی این چاشنی‌ها را امتحان کنید و سپس چاشنی مناسب استیک خود را انتخاب کنید. 

طریقه مصرف ادویه استیک مونترال

ادویه استیک را با مقدار خیلی کمی روغن مخلوط کنید. سپس تکه‌‎های گوشت را به صورت کامل با این ترکیب آغشته نمائید. هرچه زمان خواباندن استیک در این ترکیب بیشتر باشد طعم‌دهی بیشتر می‌شود و استیک شما طعم بیشتری به خود می‌گیرد. بهترین زمان بالای 7 ساعت است.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید