سایز:

قیمت : 97,760 تومان


قیمت : 148,200 تومان


قیمت : 204,100 تومان


قیمت : 1,092,000 تومان

♨️ چاشنی همبرگر تند چیلی

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ چاشنی همبرگر نرمال یک چاشنی بسیار خوشمزه ویژه کسانی است به طعم‌های ساده‌تر را بیشتر دوست‌ دارند و فقط می‌خواهند یک برگر خوشمزه داشته باشند.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع غذاهای فست فودی

اشتراک گذاری:

چاشنی همبرگر تند چیلی

اگر عاشق غذاهای تند و تیز هستید چاشنی برگر تند چیلی مخصوص شما است. برگر یا همبرگر یک غذای محبوب در سراسر جهان است و از غذاهایی می‌باشد بیشتر سنین مخصوصا جوانان بسیار خواهان آن هستند. همبرگر انواع مختلفی دارد و با سس‌های مختلف و مواد مختلفی طبخ می‌شود. چون ماده اصلی در همبرگر گوشت چرخ‌کرده است مهم‌ترین بخش در پخت این غذا این است که بتوان گوشت چرخ‌کرده را به خوبی طعم‌دار کرد تا  طعم و بوی نامطبوع نداشته باشد و عطر و طعمی دلنشین بگیرد.

مجموعه گوهر طعم و مزه با ارائه ۵ طعم چاشنی همبرگر متنوع‌ترین طعم‌دهنده‌های برگر را به ارمغان آورده است. چاشنی همبرگر تند چیلی یک چاشنی باکیفیت و کامل می‌باشد و در صورتی که به غذاهای تند علاقه دارید پیشنهاد می‌شود حتما از این چاشنی استفاده کنید. این چاشنی ۱۰۰٪ طبیعی و خالص می‌باشد و از حدود ۴۰ قلم ادویه‌جات بسیار باکیفیت تولید شده است. در این چاشنی ادویه‌جاتی نظیر: چیلی، فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر خردل، ریحان ... به‌کار برده شده است.

چاشنی برگر تند چیلی  به صورت انحصاری توسط مجموعه گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. لازم به ذکر است این چاشنی کامل می‌باشد لذا نیاز به اضافه کردن هیچ ادویه دیگری حتی نمک نداريد.

طریقه مصرف ادویه همبرگر تند

حین پخت مواد گوشتی همبرگر از چاشنی به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر بیافزائید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید