سایز:

قیمت : 122,200 تومان


قیمت : 185,250 تومان


قیمت : 255,060 تومان


قیمت : 1,365,000 تومان

♨️ چاشنی چیکن ماسالا

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی حدود 35 قلم ادویه از قبیل فلفل سیاه، جوزهندی، فلفل قرمز، میخک و ... استفاده شده است
☰ موارد مصرف: انواع غذاهای مرغی، انواع غذاهای دریایی اعم از ماهی و میگو و ... و هر غذایی که دوست دارید عطر و طعم چاشنی چیکن ماسالا داشته باشد.


☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی های هندی

اشتراک گذاری:

چاشنی چیکن ماسالا

در فرهنگ لغت هندی ماسالا به معنای مخلوط ادویه است. چاشنی چیکن ماسالا یکی دیگر از انواع ماسالاها می‌باشد که بیشتر برای مرغ و غذاهای دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چاشنی با توجه به ادویه‌هایی که در آن به‌کار رفته است از طبع گرمی برخوردار می‌باشد به همین علت اسفتاده آن در غذاهای سرد توصیه می‌گردد.

گوهر طعم و مزه خوشمزه‌ترین چاشنی چیکن ماسالا را ارائه داده است. در این چاشنی حدود 35 قلم از ادویه‌جات مرغوب و درجه یک نظیر جوزهندی، میخک، فلفل سیاه و ... به کار رفته است. چاشنی چیکن ماسالا 100% طبیعی بوده و به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه‌های مورد نیاز به‌کار رفته است لذا نیاز به افزودن هیچ ادویه دیگری حتی نمک ندارید و در صورتی که می‌خواهید نمک بیشتری اضافه کنید حتما آن را بچشید.

موارد مصرف: انواع غذاهای مرغی، انواع غذاهای دریایی اعم از ماهی و میگو و ... و هر غذایی که دوست دارید عطر و طعم چاشنی چیکن ماسالا داشته باشد.

طریقه مصرف ادویه چیکن ماسالا

طرز استفاده از این محصول بستگی به غذایی که استفاده می‌کنید دارد. از این چاشنی هم می‌توان هنگام پخت به غذا افزود و هم می‌توان بعد از پخت بر روی غذا پاشید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید