سایز:

قیمت : 171,080 تومان


قیمت : 259,350 تومان


قیمت : 356,980 تومان


قیمت : 1,911,000 تومان

♨️ چاشنی سس چیلی باربیکیو

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در سس چیلی باربیکیو ۳۰ قلم از ادویه‌جات مرغوب و باکیفیت از قبیل فلفل چیلی، پودر سیر، رزماری و ... استفاده شده است.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع سس ها

اشتراک گذاری:

چاشنی سس چیلی باربیکیو

طرفداران غذاهای تند کم نیستند اما از آنها بیشتر طرفداران طعم باربیکیو هستند. سس چیلی باربیکیو ویژه افرادی است عضو هر دو گروه هستند. این سس ترکیبی از تندی چیلی و طعم باربیکیو است که این عامل باعث جذابیت این سس خوشمزه شده است. گوهر طعم و مزه برای ارزش دهی بیشتر به مشتریان یک چاشنی مخصوص سس چیلی تای ارائه داده است که کار آماده سازی این سس را خیلی راحت می کند و طعمی خاص و بی نظیر به سس شما می‌دهد. این سس برای غذاهای گوشتی مخصوصا کبابی بسیار پرکاربرد می‌باشد. در سس چیلی باربیکیو ۳۰ قلم از ادویه‌جات مرغوب و باکیفیت از قبیل فلفل چیلی، پودر سیر، رزماری و ... استفاده شده است.

چاشنی سس چیلی باربیکیو ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد و فاقد هرگونه اسانس و افزودنی شیمیایی می‌باشد و به صورت انحصاری گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه های مورد نیاز حتی نمک به کار رفته است لذا پیش از افزودن نمک حتما آن را بچشید.

روش مصرف ادویه مخصوص سس چیلی باربیکیو

آسان ترین روش استفاده از این محصول این است که به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر از چاشنی سس چیلی باربیکیو سس مایونز ساده بیافزائید. اما اگر اهل فن هستید می‌توانید پایه‌ی سس را هم خودتان درست کنید و بجای به کار بردن ادویه جات مختلف از این چاشنی استفاده کنید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید