سایز:

قیمت : 85,540 تومان


قیمت : 129,675 تومان


قیمت : 178,542 تومان


قیمت : 955,500 تومان

♨️ چاشنی سس چیلی تای

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ در این چاشنی حدود ۳۵ قلم ادویه ی بسیار عالی و باکیفیت از قبیل: چیلی، فلفل قرمز، شکر، پودر سیر و ... استفاده شده است.

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع سس ها

اشتراک گذاری:

چاشنی سس چیلی تای

اگر به دنبال یک طعم خاص و خوشمزه هستید این سس مخصوص شما است. سس چیلی تای یک ترکیب تند و در عین حال شیرین است که به این دلیل طعم بسیار جذابی دارد و برای افراد خاص پسند خیلی مناسب است. نام دیگر این سس سوییت چیلی است.
گوهر طعم و مزه برای راحتی مشتریان عزیزش یک چاشنی مخصوص سس چیلی تای ارائه داده است که هم از طعم بی نظیری برخوردار است و هم برای شما کار را بسیار راحت تر کرده است. در این چاشنی حدود ۳۵ قلم ادویه ی بسیار عالی و باکیفیت از قبیل: چیلی، فلفل قرمز، شکر، پودر سیر و ... استفاده شده است.

از سس چیلی تای می‌توانید در کنار انواع غذاها مخصوصا غذاهای سوخاری و کبابی استفاده نمایید. چاشنی سس چیلی تای ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد و فاقد هرگونه اسانس و افزودنی شیمیایی می‌باشد و به صورت انحصاری گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه های مورد نیاز حتی نمک به کار رفته است لذا پیش از افزودن نمک حتما آن را بچشید.

روش مصرف ادویه سس چیلی تای

آسان ترین روش استفاده از این محصول این است که به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر از چاشنی سس چیلی تای به سس مایونز ساده بیافزائید. اما اگر اهل فن هستید می‌توانید پایه‌ی سس را هم خودتان درست کنید و بجای به کار بردن ادویه جات مختلف از این چاشنی استفاده کنید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید