سایز:

قیمت : 85,540 تومان


قیمت : 129,675 تومان


قیمت : 178,542 تومان


قیمت : 955,500 تومان

♨️ چاشنی فلافل تند چیلی

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این چاشنی نزدیک به 30 قلم از ادویه‌جات گرم و مقوی نظیر فلفل سیاه، پودر سیر، زردچوبه، پودر پیاز و ... به کار رفته است

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع ناگت و فلافل

اشتراک گذاری:

چاشنی فلافل تند چیلی

پیشنهادی جذاب برای دوستداران غذاهای تند. همه می‌دانیم طعم اصلی فلافل کمی رو به تندی است؛ اگر طعم واقعی فلافل آبادانی را می‌خواهید چاشنی فلافل تند چیلی مخصوص شما است. البته باید دانست فلافل یک غذای اصالتا لبنانی می باشد که در میان ما ایرانیان این غذا با نام فلافل آبادانی مشهور می‌باشد.

از آنجایی که فلافل بر پایه نخود می‌باشد تنها راه طعم‌دار کردن فلافل، استفاده از چاشنی و ادویه‌های مناسب است. گوهر طعم و مزه بازهم به کمک شما آمده تا به غذاهای خود عطر و طعم ویژه‌ای ببخشید. چاشنی فلافل تند چیلی یک چاشنی برای کسانی است که به طعم همان فلافل‌های تند آبادانی علاقه دارند. در این چاشنی نزدیک به 30 قلم از ادویه‌جات بسیار مرغوب و با طبع گرم نظیر فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر سیر، پودر پیاز و ... استفاده شده است.

چاشنی فلافل تند چیلی به صورت انحصاری گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است و همچنین 100% طبیعی می‌باشد. در این چاشنی تمام ادویه‌های مورد نیاز به‌کار رفته است لذا نیاز به افزودن هیچ ادویه دیگری حتی نمک ندارید و در صورتی که می‌خواهید نمک بیشتری اضافه کنید حتما آن را بچشید.

طریقه مصرف ادویه فلافل تند

فقط کافی است هنگام تهیه‌ی مایه فلافل بجای افزودن چندین ادویه؛ به مقداری که دوست دارید فلافل شما طعم‌دار شود از این چاشنی بیافزائید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید