سایز:

قیمت : 97,760 تومان


قیمت : 148,200 تومان


قیمت : 204,100 تومان


قیمت : 1,092,000 تومان

♨️ پودر سوخاری پنیر ذغالی

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ موارد مصرف: برای سوخاری انواع مرغ، ماهی، میگو، قارچ، پیاز و ...

☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر یا مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : انواع پودرهای سوخاری

اشتراک گذاری:

پودر سوخاری پنیر ذغالی

پنیر ذغالی یک طعم ترکیبی و نوآورانه است که بسیار خوشمزه و خوش عطر می باشد. این ترکیب هم طعم جذاب پنیر را دارا است و هم عطر و طعم باربیکیو و ذغالی دارد. مهم ترین موضوع در پخت غذاهای سوخاری پودر سوخاری آن میباشد که باید با دقت از پودر سوخاری مناسبی استفاده کرد. مجموعه گوهر طعم و مزه ارائه دهنده متنوع ترین طعم های پودر سوخاری میباشد.
پودر سوخاری پنیر ذغالی گوهر طعم و مزه ترکیبی از چند نوع پنیر مانند پنیر چدار و پنیر پارمزان و چند نوع ادویه مانند فلفل سیاه، پودر سیر، زردچوبه و... می باشد. این پودر سوخاری حدود 20 قلم ادویه و پنیر دارد که همگی از بهترین و بالاترین کیفیت برخوردار هستند.
پودر سوخاری پنیرذغالی گوهر طعم و مزه کاملا طبیعی است و به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این محصول تمام ادویه جات مورد نیاز استفاده شده لذا نیاز به افزودن هیچ ادویه دیگری حتی نمک ندارد و در صورتی که می خواهید نمک بیشتری اضافه کنید حتما آن را بچشید. پودر سوخاری های گوهر طعم و مزه بر پایه‌ی پودر نان تست می‌باشد.

موارد مصرف: برای سوخاری انواع مرغ، ماهی، میگو، قارچ، پیاز و ...

طریقه مصرف پودر سوخاری پنیر ذغالی

چون طعم پودر سوخاری مجموعه ما بسیار کامل می باشد نیازی به مرینیت کردن مواد نیست.
تنها کافی است مواد خود را در پودر سوخاری بغلتانید سپس آن را سرخ کنید. در صورتی که دوست داشته باشید میتوانید ابتدا در تخم مرغ یا خمیری که دوست دارید بغلتانید سپس در پودر سوخاری بغلتانید. اگر دوست دارید لایه ی خمیری ضخیم تر شود میتوانید این مراحل را دوباره تکرار کنید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید