سایز:

قیمت : 62,010 تومان


قیمت : 92,625 تومان


قیمت : 127,530 تومان


قیمت : 682,500 تومان

♨️ چاشنی سس رنچ

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ ترکیبی از حدود 30 قلم ادویه‌جات و سبزیجات معطر از قبیل: پودر سیر، شوید، جعفری، فلفل سیاه و ...

☎️ جهت سفارش با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع سس ها

اشتراک گذاری:

چاشنی سس رنچ

سس رنچ بر پایه سس مایونز است و اصالتا آمریکایی است. چاشنی سس رنچ مجموعه گوهر طعم و مزه هم کار شما در آماده‌سازی سس رنچ بسیار راحت کرده و هم با استفاده از این چاشنی طعم رنچ را هر غذایی که علاقه دارید این طعم را داشته باشید خواهید داشت. در چاشنی سس رنچ حدود 30 قلم ادویه‌جات و سبزیجات معطر نظیر پودر سیر، فلفل سیاه، شوید، جعفری و ... به‌کار رفته است که همین امر باعث شده این چاشنی کامل‌ترین طعم سس رنچ را به شما هدیه بدهد.

چاشنی سس رنچ ۱۰۰٪ طبیعی می‌باشد و فاقد هرگونه اسانس و افزودنی شیمیایی می‌باشد و به صورت انحصاری گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است. در این چاشنی تمام ادویه های مورد نیاز حتی نمک به کار رفته است لذا پیش از افزودن نمک حتما آن را بچشید.

موارد مصرف ادویه رنچ

آماده‌سازی سس رنچ، انواع  دیپ، برخی سالادها، پاپ‌کرن، چیپس و سیب‌زمینی و اسنک، انواع تخمه، آجیل و خشکبار، طعم‌دار کردن ماست برای افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند. هر غذایی که دوست دارید طعم سس رنچ را دارا باشد.

روش مصرف ادویه سس رنچ

آسان ترین روش استفاده از این محصول این است که به مقدار دلخواه تا طعم مورد نظر از چاشنی سس رنچ به سس مایونز ساده بیافزائید. اما اگر اهل فن هستید می‌توانید پایه‌ی سس را هم خودتان درست کنید و بجای به کار بردن ادویه جات مختلف از این چاشنی استفاده کنید.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید