سایز:

قیمت : 122,200 تومان


قیمت : 185,250 تومان


قیمت : 255,060 تومان


قیمت : 1,365,000 تومان

♨️ ماسالاتی ساده هندی

☰ 100% طبیعی
☰ طعمی کاملا خاص و انحصاری
☰ ارسال به سراسر کشور
☰ در این ترکیب نزدیک به 40 قلم ادویه‌جات مرغوب و طبیعی مثل میخک، زنجبیل، دارچین، کلیمر گیاهی و ... استفاده شده است.



☎️ جهت سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با شماره تلفن 09155254152 تماس حاصل فرمائید.

دسته بندی : چاشنی انواع نوشیدنی

اشتراک گذاری:

ماسالاتی ساده هندی

ماسالاتی به معنای چای ادویه است. این چای اصالتا هندی است و ترکیبی از چندین نوع ادویه گرم و مقوی، چای و شیر است. ماسالاتی ساده هندی گوهر طعم ومزه؛ طعمی کاملا مشابه ماسالاتی اصیل هندی دارد. در این ترکیب نزدیک به 40 قلم ادویه‌جات مرغوب و طبیعی مثل میخک، زنجبیل، دارچین، کلیمر گیاهی و ... استفاده شده است. علت اینکه به این ماسالاتی ساده می‌گوییم این است که گوهر طعم و مزه برای اولین چای ماسالا را در طعم‌هایی بسیار متنوع ارائه کرده است به همین دلیل این چای را تحت عنوان ماسالاتی ساده ارائه داده است.

ماسالاتی بسیار مقوی می‌باشد چراکه ادویه‌های به کار برده شده از طبع گرمی برخوردار هستند و بسیار هم مقوی هستند پس ماسالاتی خواص همه آنها را دارا می‌باشد. ماسالاتی ساده هندی 100% طبیعی بوده و به صورت انحصاری توسط گوهر طعم و مزه فرموله و ارائه گردیده است.

طریقه مصرف ماسالاتی ساده هندی

1 الی 2 قاشق غذاخوری (با توجه به ذائقه خود) از ماسالاتی را در یک فنجان آبجوش یا شیر گرم مخلوط نمایید و پس از چند دقیقه میل کنید.
به دلیل اینکه ماسالاتی گوهر طعم و مزه کاملا طبیعی است ممکن است بعد از آماده‌سازی مقدار بسیار کمی از ادویه‌ها ته‌نشین شود که در صورت تمایل می‌توانید آن را صاف کنید. گوهر طعم و مزه اولین تولید کننده چای ماسالا در طعم‌های مختلف است.

برای سفارش در حجم های بالاتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

نظر بدهید